Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 14, 2011

It takes few seconds to burn, but it takes years to write.

heppy monday humans!


oh, harini bosan-bosan je kat ward. tak ramai patient, patut heppy ke patut gembira? same jelah kan ngok! muahaha!




It takes few seconds to burn, but it takes years to write. jumpa ayat ni kat FB pasal relationship tapi gua nak relate dengan NOVEL. aci ta?




:)


korang suka baca novel ?
aku suka amat sangat-sangat. yang tak bape suka bila baca novel aku macam tak berpijak kat bumi yang nyata sangatlah kan. berangan kuat.hikhikhik.
so, nak dijadikan cerita gua memang suka baca novel lep-lep story ni. malay ke english ke gua layan je. asalkan besh. tapi gua jarang beli, yang betul-betul minat and berpotensi nak ulang-baca(repeat) je akan dibeli. biasa buat muka tak malulah kan pinjam kat kawan or kat library or aku ada gak wat keje gila macam lepak kat MPH dari pukul 10 pagi sampai 5 petang. khatam 1 novel, bukan pernah buat je, tapi selalu. haha.

then now, korang-korang semua tahu tak some of my favourite novels dah di-filemkan. 1stnye, LAGENDA BUDAK SETAN. (gua dah expect dah ta se-feeling time baca). and the latest one OMBAK RINDU. novel ni dulu ada kat dalam majalah REMAJA. zaman aku sekolah menengah dolu-dolu lah. 


Trailer Ombak Rindu
1st December 2011


OST Ombak Rindu
by Adira/Hafiz


basically seingat aku, ombak rindu ni cite pasal Izzah (Maya Karin), parents dia meninggal then uncle dia jaga dia. Uncle die ni jahat banget and banyak hutang. Jual Izzah kat tempat pelacuran then Hariz (Aaron Aziz) beli Izzah. Dorang get married tapi semua dirahsiakan sebab Hariz tu orang kaya and ternama, mesti lah malu nak kawin ngan pelacur kan. then banyak lah konflik-konflik dia. tapi Hariz ni kadang-kadang romantik gile weh. so gula-gula. *start berangan dah. haha.


Ada 1 movie yang adaptaion dari novel lagi, tapi aku tak baca lagi yang episode ni. no time and no money too. haha. Twilight series, confirm ramai fans dia. Dalam Breaking Dawn ni Bella dah kawin ngan Edward and dia pregnant. pregnant anak VAMPIRE plak. kau ada? haha. confirm best gila. ta sabar !

Breaking Dawn
part 1
24th November 2011

so, sapa nak teman aku tengok movie-movie ni angkat hidung and belanja diri sendiri k. :p


ps: vampire membiak macam human jugak eyh? *wondering.

No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients