Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, October 20, 2011

Memo#1

assalamualaikum and selamat sejahteraaaaa wahai manusia  ;)

craving! tapi bila teringat kaki-kaki patient yg bakal kena amputate sebab DIABETES, tak jadilah nak beli -____-


heyyo! saya tahu dan sangat-sangat faham kerjaya yang saya ceburi nih memerlukan tahap kesabaran yang sangat amat tinggi, deal with machine are better than dealing with human being. agree? tapi manusia yang berdarah muda macam saya memang lah kadang-kadang terkucil jugak. tak boleh nak sabar dah sampai molotop! dem, sbek gua tak makan patient gua tadi. sbek pesen gua cepat coooool. ;)

plus lagi, kalau kau anak datuk ke, menteri kewangan ke, anak kau doctor ke, kau tu bekas banduan ke, ada aku kisah sapa kau? kalau kau patient aku tolonglah ikut cakap aku. untuk kesenangan sapa? untuk healing process sapa? kau kan? bukan aku. ada faham. #angguk2 macam burung belatuk.

oh, memo ni bukan tanda aku marah. cuma nak bagi peringatan je. yelah sebab orang suka tanya aku marah ke? padahal aku cakap je. luahkan perasaan. tak marah pon   -_____-

okey, arini pon penat sama macam hari-hari biasa jugak tapi best dapat banyak buat procedure ;)



aku jumpa lagu ni dalam playlist kat lappie. oldschool habes. and I wish I was dat lucky girl. korang cari sendiri official MV dia kay. kat sini tak leh post. adios!




#ps: Ahad ni ada event breast cancer awareness campaign kat Batu 9, Hulu Langat. Organized by Faculty of Medical Sciences, UCSI University. Do come and join us ;)


1 comment:

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients