Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 10, 2011

Hati memberontak!

hello hotty-hotty peoples!!!
(bukan korg yg hot,cuaca sajerr=D)



title post nak sarcastic je kan=D


hati aku tengah memberontak dan tidak keruan dan seghabut dan messy dan sewaktu dengannya.
sebabnya:::

gambar sekadar menyemak=D


@Result final exam akan kuar next weekkkkkk.... OMG!!!!



@Yeah!!!kawan-kawan aku dah cuti dan bersenang lenang kat umah membuncitkan perut-perut dorg yg sedia buncit. while, aku still terhegeh-hegeh ulang alik hospital. not for 1 more week,but for next 1 month.dayummmm!!!


@Aku ade voucher shopping favourite brand aku, tapi takde masa nak shopping plak.haishhh.


@Nak tukar fon boleyh???tapi henpon ape? budget pon  bukan banyak ponnnn...


@Sport shoes tu nak mintak di tukar baru dong. kang bila dah beli baru, malas lak nak g jog/gym. atoiii bazir lo...


@Aku kena positve kan diri aku balik for that thing. Aku tak pernah ada perasaan macam tu sebelum ni and aku tak nak perasaan busuk tu kekal dalam diri aku. Believe me I'm trying...


@Hey kamu, you realize a long time ago ryte that I'm not like what you expect. Jangan nak maki-maki-terpekik-terlolong...then merayu-rayu plak. Plesh, not this time and forever dude. If you cannot accept me as a FRIEND...angkat kaki dah berlarilah jauh dari saya.okbai!


@Aku teringin nak kerja part time lahhhhh....boleh ker eyh???toing3!



aku rasa cukuplah kot.itu sahaja.hee=DD




 suke ini<3





okbai!











No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients