Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 9, 2011

Because, we are family.





Ape Nie?






assalamualaikum and hye human!

09/03/2011 
tadi masa tengah tulis tarikh ni kat buku nota aku, aku macam terkena electric shock. benda yg dah berbulan2 aku tak ingat, tetiba aku teringat pulak harini. mengapa dan mengapa kah???. sepatutnye dah 10...but now???*sigh....

ohhhhhoiiii..abaikan!



jyeahhhhh...its wednesday already!!! excited already!!! because sabtuday morning, my family and I will be flying to Indonesia. vacation on the cuti sekolah  membuatkan aku terpaksa ponteng kelas 2 hari sebab aku bkn budak sekolah lagi(yuwwww old already!). vacation kali ni libatkan kesemua family members aku termasuk nenek tercinta. urmmm total sume ada 20 persons ow. ramai kan3. taktau macam mane nak handle 7 noty kids uh.

fyi, ini bukan vacation yg pertama tuk family aku, every year memang event ni wajib cuma tahun ni lain ckit coz we're goin to obersea! LOL! seberang je pon. tapi excited tau coz naik kapal tobang! suke3! hehe.

sebenarnya mama tak bagi aku pegy coz takde cuti and vacation kali ni paling lama sekali which is 1 week(12/3 until 18/3). so,kalau aku pergi, maknanye seminggulah aku ta g kelas. confirm ta leh amik final exam nanti coz ta cukup credit hour. tapi nasib aku baik coz papa baik hati belikan tiket balik ke Msia yg baru. sbek ade promotion tiket murah, kalau tak nangis guling2 sambil menatap pic2 happening family gwa ler nanti.hoho. thanx pakcik Zirman!!!

oooo then maknanya aku kena fly balik KL sorg2 lah kan???waaaaa takutnyeeeeeeeee...pes tyme tu. tapi-tapi setiap kali nek kapal tobang, aku excited sgt2 coz rase macam naik roller coaster besaaaaarrrr punya. haha. sayasukesayasuke! oklah whatsoever!

dear family,
lets have fun there! and semoga kita semua selamat pergi dan selamat pulang. semoga silaturahim dan kasih sayang antara kita bertambah erat. sayangkamusumebanyak3!

ops,latest pic aku takde.beselah laptop gwa tuk stduy,pic2 latest sume kat pc umah.=p
nanti gwa update entry pasal vacation ni k. nway, sape yg pesan souvenir tu takdpt kot nk bg. kewangan tak stabil lah.hahaha=p

p/s: family aku sume excited nak packing2! telaka jep=p

bubui<3

No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients