Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 10, 2011

1Malaysia ke?






assalamualaikum and hye manusia!

kita satu bangsa, kita satu negara, kita satu Malaysia ........

pernah or selalu kan dengar lagu [ni]. ni kire theme song untuk konsep 1Malaysia hasil buah fikiran PM kita lah. urm apa yang korang faham tentang 1Malaysia? dan apa pulak yang aku faham tentang 1Malaysia ni?aku pon tak sure. jom have a look and read carefully my muntahan otak dibawah ni. jommmmmmm lerrrrrrr...kang aku bako kang=p

Akmal: panas hati betul aku dengan Subra tu. Ade ke patut dia pegi kantoikan aku merokok dalam toilet tadi. die p report kat Cikgu Nora, dahlah aku tengah ayat cikgu tu, skarang jangan harap aku leh dating ngan cikgu lah. Tadi dah lebam bontot aku die bantai. lepas tu cikgu boleh lak kol bakal bapak mertua dia dtg sekolah. bertambah2lah love bite kat bontot ni hasil kerja bapak aku. gerammmmmnyerrrr ngan Subramaniam ni. cuba kalau aku satu bangsa ngan dia, mesti die cover aku.
Azam: ko rilek je beb. aku dah roger budak2 kita sume. balik ni kita belasah Subra tu sampai lebam. baru die tau tinggi rendah langit ni. tu lah balasan nya kalau berani kacau ganster kampung pisang cam kita ni. 

gambar hiasan curik dr google!

ini ke maksud 1Malaysia??? tolong fikirkan untuk aku. aku malas nak fikir lah. LOL=p


---------------------------------------------------------------------------------------
Che Wan: eh budak yg baru lapor diri kat hospital tu budak KL yea? mesti sosial kan. tengak pakaian pun lah. macam tak cukup kain jer. tak reti nak pakai tudung ke?terdedah sana sini.
Nik Aisyah: toksah kawan sangat ngan dia lah. kang tak pasai2 bagi influence buruk kat kita.  bukan kita tau apa dia dok buat kat KL dulu. ntah2 dah tak dara. dah LO*OS.
fitnah tu dosa lah akak. belajar je tinggi2, attitude?lu pikir sendiri lah.

sifat kenegerian??? sumpahseyesgilagila AKU BENCI! ni ke 1 Malaysia? 


----------------------------------------------------------------------------------
 Chong: alah susahlah mau kawan dengan dia. nanti kita tak boleh pegi bak kut    teh. tak boleh minum2 sampai high. ta syiok lah
Rama: betul jugak tu, lecehlah...
world biggest bowl of bak kut teh.

haaaa...yang ni aku nak tolong fikirkan untuk korang. nape kena pilih2 agama untuk berkawan? agama masing-masing mengajar kita kebaikan dan kita kenalah hormat agama lain seperti mana kita nak agama kita dihormati. betul x? bukan susah pun nak berkawan ngan yang berlainan agama. there's must be a way if you willing kan. kalau kita berkawan dengan semua bangsa,agama,kaum tanpa ada diskriminasi, baru lah 1Malaysia. betul tak?


 ---------------------------------------------------------------------------------------

special note for everyone: jangan salah faham or nak saman aku tentang entry ni tau. cuma hanya untuk muhasabah diri sendiri dan saling mengingati. Manusia kan sifatnya pelupa. urm semua cerita di atas tiada kaitan dengan sesiapa di muka bumi ini hanya imaginasi penulis semata-mata. peace2! jangan marah2 nanti kena bako=p

bubui<3


4 comments:

  1. hahahaahh ayat2 penyelamat diakhir cerita....
    takut jadi kontroversi dunia r tu....kalau brani, try r bangkitkan isu2 sensitif...leh glamer...masuk buletin utama, sok kabar...pastu, satu donia p lawat blog anda....baru ler pames....
    tiap2 bulan leh withdraw duit dari nufnang.....hahahahahahah

    ReplyDelete
  2. hahaha kalau kaye kena tgkp ngan pak polisi watpe? nti kamu menikmati kekayaanku, ayu plak ttongeng2 kat lokap='(

    ReplyDelete
  3. nIe yg aku xpuas ati nie. seyesLie... naPe nk letak nme aku dLm entri ko? pas2 dPt waTak Fire sTone laK tue... PerGh!!! mMg nk kNe baKo La ko nIe...
    kiTe baKo jea!!!

    ReplyDelete
  4. bako jer~~~
    aku tak takut...
    soley~soley~

    ReplyDelete

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients