Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 15, 2011

sigh#2


Pabila bercinta dan dicinta, Cari cinta, cinta mega, Biar cinta jadi fenomena, Tertusuk sudah aku,Panahanmu, panahanku, hak milikmu,Biar panahku terus di situ,Inilah petanda telah bermula,Ilusi baru dalam sketsa,Memenuhi masa dengan ceria,Bagai ledakan supernova~~~ilusi,adira



XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

assignment psycho-DONE
biochem-DONE

legal and ethic-=(
tutorial anatomy-=(
study for midsem-=(


-
-
-
-
-
jerawat masih gembira menternakan diri diatas muka ku
dah gemuk balik
sinaran matahari wat aku jd kembar alex
tapak tangan & kaki keeps sweating worst than before
-
-
-
-
-
jangan cuba nasib ko
bkn salah ko
cuma aku tak ready tuk tu skrg
i'm not restored it yet
nope!actually I dono how to restored it
-
-
-
-
-
bcadang nak spend weekend ni kat hostel
konon nk study for midsem
boleh ke ta balik umah ni?
-
-
-
-
-
oh, henfon awak hilang yea?
awak tny sape saya?
maknanye awak ta penah hafal number sy yea?
sadis nye!
anyway, yg great nye sy pun ta penah hafal number awk
adil disitu bukan?
-
-
-
-
-

saya jantung awak<3

hari2 pukul 7ptg mesti tgk tv3
ade nazim hensemsangatdiatupakwesaya berlakon
oh, tadi cite HANI...sdih jugak:'(
-
-
-
-
-
habis discussion biochem td
layan youtube jap

luthfi=)

pesananperutaku: sape yg tak faham entry aku ni, ta pyh perah2 kepala nk faham. ni kira monolog dalaman gitu.haha.

have a nice day and hepy MAULIDUR RASUL people!

bubui<3

No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients