Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 14, 2011

cintaku tertinggal di NEPAL!

answer tuk tag dr cik puan anis da power rangers!

soalan paparazi yaw!
aku jawab coz aku bosan walaupun assgment aku byk
LOL!

A) apa benda yang paling penting dlm hidup korg?

diri aku sendiri.
jyeah! aku selfish!
mai3..beli ikan! 3kg rm10=p

B) benda terakhir yg korg beli guna duit sendiri?

aku bkn gabenor lah
so, aku tak de duit sendiri

C) dimanakah korg akan melangsungkan perkahwinan dan apakah temanya?

nak wat dalam swimmin pool
jimat cket, ta pyh belanja mkn minum kan?

D) adakah korg sedang bercinta sekarang?

sentiasa, since da 1st air that I breath. thanx my lover for all the gifts.

E) berapa lamakah korg akan mencintai kekasih korg?

timeless

F) novel/majalah/buku terakhir dibeli?

biochemistry and physics for nurses
-gile nerd-

G) apakah nama penuh korg?

sexy back yaw!

cik puan sri dirgahayu wijowo arumugam
LOL!!!

H) antara mak dengan ayah, mana korg lg mesra?

antara 2...uyeahh~~~

I) namakan orang yg betul-betul korg nak dalam hidup korg?

HOSNI MUBARAK!

J) adakah korg bsuh baju sendiri?

mesin basuhlahhhh..kuno betul soalan!

K) dimanakah tempat yg korg paling nak pergi?

SYURGA!
(tiru jwpn anis)

L) 5 blogger yg korg nak tag?

-
-
-
-
-
malassssssss lahhhhhh

p/s: anis! lau tag aku uh, bialah aku leh copy soalan ngok! ni nk kne type sendiri. hempuk kang!


4 comments:

  1. hahahahahahhaahhahaa.... lawak laaaa!!! hahahahah

    ReplyDelete
  2. @ anis: upah mane?
    @bob: gelak je keje mu neyh!

    ReplyDelete
  3. lawak laaa... jawapan die... geli jantung nii.. ahhahaa

    ReplyDelete

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients