Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 20, 2013

Because good music is so hard to find


#np : Boyce Avenue Playlist <----- good music !sic !




Actually, I'm saying " Good music is so hard to find " tu literally jer. What I really meant is soul-mate.Soul-mate are hard to find, really ! Heyyy for me soul-mate is just not a lover, for me bestfriends, family members or even strangers yang betul-betul faham you, can listen all your craps for whole day, boleh detect any mood disorder even you didn't tell, bole bercakap dengan you with unlimited topic or even sit for couples hour without talking but not feeling any awkwardness, that's soul-mate. Aku rasalaa, itu definition kite, kalau true definition carilaa kat dictionary. hikhik :p

Tak kira laa soulmate tu lelaki atau perempuan, yang penting selesa kan. I'm glad I have both. I ade girlbestfren yang dari kecik berkawan, yang I bole cakap everything that I pass thru the day, apa yang buat I bengang, I heppy, apa I makan, nak beli itu ini, talkin bout crush , study and the small-little-thinny things pun nak cerita, plus, bila hangout, when we are lookin at something, takpayah cakap to each other pun, dah boleh gelak terbahak-bahak (kutuk orang yang lalu lalang via bluetooth mind). hahaha, ta faham, abaikan je k. The great things is bila-bila masa pun boleh text dia, menangis pukul 3 pagi pun paksa dia angkat call and merisaukan my bestfren about my condition. She always beside me thru my dullness and brightness, wah gitu. haha. kadang-kadang bestfren kita lagi faham kita daripada diri kita sendiri kan ?




For boys, zaman sekola ade 2 3 bestfrens, tapi bila dah masuk university dah renggang ckit, bukan apa -dorang belajar jauh and when masing-masing ade partner we should show some respect to them kan. tapi bila I need them, they never fail to attend and bila catch up rasa macam taknak stop talking woi, mamak tu pun rasa menyampah halau-halau ktorang. hahaha. I feel so blessed :) 

Oh, in the middle of my hard time sekarang, Allah gives me one more precious friend , I haven't met that friend face-to-face yet but its so comfortable to curhat kat dia. Dah lama tak jumpa orang yang I can text more than  3 or 4 mesej since I mmg dilahirkan pemalas nak reply text orang. hahaha. Teruk !




Well, I hope that all this precious peoples stay with me to get thru this ups and down. Aminnnn :)







No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients