Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 18, 2011

food-eat-food

hey 19th December :)


A few back days ni, I have some conflict with my cute-cute tummy. Kenapa boleh sakit perut? I mean what is the causes? For me, sebab my sleep cycle dah tunggang terbalik. biasa lepas Isyak tido sampai 3-4 pagi. Automatically akan terjaga punya lah. Then spend time tgk movie sampai ke pagi, siap-siap kemas umah. Pukul 10 dah lemau balik. Wajiblahh tido sampai aku rasa dah puas tido. haha. makan lambat kan, so perut saya sgt upset. berhari-hari dah dia membalas dendam.

Oh, jangan salah. walaupun aku lambat makan, tak bermakna aku dah kurus. fitnah sama sekali. haha. aku dah bertambah 2-3 kg kot sem break kali. Bila dah start makan macam ta gheti-gheti nak berhenti punnn. Well, aku sangat suka makan, lagi-lagi bila lepak makan bersama bestie. lepas sebat Subway, singgah Secret Recipe and singgah beli jagung rebusssssss pon boleh lepas tu. Can u imagine how big my stomach is? haha.


See, thats why I like her so muchieeeeeee <3

tapi-tapi kan, Adele ta suka exercise, saya sukaa sangaat sampai saya berharap dapat boyfiee yg suka adventurous activity or atleast dapat teman saya bila saya pegi running event. plus, dapat honeymoon backpackers style pon best kan? jyeahh!

yummy :O




cuti sem kali ni sangat bosan tahu! byee!




No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients