Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 15, 2011

Hari Ini Dalam Sejarah!



assalamualaikum peeps!




hey-hey-hey! harini kan aku buat benda yang di luar kebiasaan rutin aku. Gila tak percaya and aku agak bangga ngan diri aku yang macam dah matang sikit ni lah. haha! nak tahu apa aku buat sebanarnya???




Sebenarnya, tadi aku part time kat Sunway Hotel as a banquet. Keje 8 jam, 1 jam= RM5. oklah tu kan. Memang lah penat tahap cipan! tapi best, dapat pengalaman kerja kat hotel, dpt belajar camne nak serve orang anddd yang penting dapat banyak kawan baru. meluaskan networking lah kiranya. semua bangsa ada weh, negara lain pun ada. tapi keje memang fun and kau boleh makan-makan and makan agy. burppp. siot je aku baru bercadang nak kuruskan badan. hmmpph!




Esok dorang offer keje gak coz byk function, tapi aku malas, hehe. so maybe friday and saturday.  Well, kaki pun dah kebas-kebas dah ni, beselah baru 1st time, macam mana lah budak2 yang keje 17 jam tu, tak bernanah plak kaki dorang en. 




Anyway, I'm having a good experiences today and so happy with my new achievement. haha! 1st time keje, sorang-sorang plak hoke. heee...




till the next entry...see u guys around! 




okbai!

2 comments:

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients