Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 30, 2011

Ustaz Kazim Elias vs Karak!

Hye peeps!
korang buat apa last weekend?
haviing a great time with family and friends?

saya juga!!!

malam sabtu haritu saya ngan childhood friends saya,
TASHA, PAEN, AKRAM, MAN
having a great time lepak-ing kat taman umah kitaorg,
just chit-chating wif each other.
Tapi itu pun dah rasa sangat best oke!
then AKRAM dah kena tersampuk apa, dia pun berhajat nak belanja ktorg tgk KARAK.
On saje lah en, orang nak belanja.
Tapi paen tak dpt ikot plak=.=''

So, kitaorg decide tuk tgk juga,
Citer tu ok2 jer, but too over and tak logik sangat.
If nak tengok, Lu Fikirlah Dulu k=D


==============================================




Weekend lepas, abah aku sakit gigi.
So dia tak kuar umah langsung, 24-7 kat umah oke.
Then 1 hari suntuklah aku dengar ceramah Ustaz Kazim Elias favret papa.
Sapa kata tak best dengar ceramah, Awesome!
Boleh memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.
Remaja-remaja yang cetek ilmu macam aku ni bolehlah dengar ceramah Ustaz ni.
Dia sangat memahami, lawak and tak berlagak.

sukesukesuke!

search Ustaz Kazim Elias kat youtube k=)


1 comment:

  1. nie msti xpnh dengau ceramah ustz kazim elias ni kn?
    mmg rugi spe yg xknl ustz nie...
    kat blah utara, ustz nie antra yg pling poplar, tau... SaLute!!! to ustz Kazim...

    ReplyDelete

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients