Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 28, 2011

Who do you think you are?



r
a
i
n
i
n
g
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Eh, mata awak sepet macam saya lah.

Eh, rambut awak hitam keperang-perangan(tak sihat)macam saya lah.

Eh, awak benci bila kena sanggul/ikat rambut macam saya lah.

Eh, muka awak ada jerawat macam saya lah.

Eh, tangan awak sentiasa berpeluh macam saya lah.

Eh, kening awak bersambung macam saya lah.

Eh, dagu awak ada scar macam saya lah.

Eh, jambu airnya hidung awak macam saya lah.

Eh, awak rabun macam saya lah.

Eh, awak benci pakai spec macam saya lah.

Eh,  mulut awak tak leh berhenti bercakap macam saya lah.

Eh, awak ade ulcer macam saya lah.(ouch, ini sakit hoke)

Eh, awak ni PEMAHALAS macam saya lah.










EH, AWAK MEMANG SAYA LAH=P



inspired while waiting for rain to stop=.='

No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients