Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, March 27, 2011

Tak Patut!

MOOD: tidak menentu!

helooooooooooo and assalamualaikum!
korang ni peminat cite ASMARA tak?sekarang kan ada ASMARA 2. tengok tak?


tengok tak yang minggu lepas punya episod?
cite nye sweet seperti biasa, ini membuatkan aku and housmate aku terjerit2 due to sweet nye inchik Asmara tu
tapi part-part nak last tu, Asmara dtg rumah Zalia untuk cari anak dorang.

Inchik Asmara ni suspek bapak Zalia yang amik anak dorang tu.
So, Asmara pun terjerit-jerit satu rumah cari anak dia.
Zalia ni tiba-tiba tersentaklah dengar suara si Asmara tu, Zalia yang hilang ingatan tu boleh pulak ingat siapa Asmara tu.

yang aku tak puas hatinya, Mama kepada Zalia ni spend many days with her, do many things to make her remember everything. Dia tak ingat and tak boleh nak respon pape pon. Kesian Mama dia,wasting time. So, aku rasa sungguh tak patut. Tapi bila aku tanya kat Mama aku, Mama aku pun jawablah, itu ialah KUASA CINTA<3!.....

tapi Cinta daripada ibu kepada seorang anak tak mencukupi ker???hape punya citelah..Tak Patut! Tak Patut! Tak Patut!


p/s:aku rasa aku tak cukup matang lagi untuk berbicara tentang Cinta. wakaka.=p

bubui<3

2 comments:

  1. ko sndiri pn terhuyung hayang bab cinte nie.
    So, Let it be la. ha3...
    yg penting skarang, KITE ENJOY!!!
    Hua3...

    ReplyDelete
  2. betul3...enjoy je dulu..biar cinta tu dtg ngan sendirinya kan..heee

    ReplyDelete

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients