Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, March 25, 2011

Highway Karak!

Volkswagen Kuning? selalu ajak race kereta kat highway? sape yg hati panas and start race ngan volkswagen tu akan eksiden dan jatuh ke dalam gaung?

korang pernah dengar pasal cite2 ni tak? or korang sangat bertuah pernah experienced benda ni? kalau korang pernah experienced and korang pernah excident jatuh ke dalam gaung. Korang mesti dah mati kan? kalau dah mati macam mane plak korang bole baca .kotak otak.blog ni

ohhhhh mestilah korang hantu kan, mesti korang punya roh tak tenang kan, sebab tu korang masih berlegar2 kat dunia ni. besh ke kacau-kacau orang?tak baek tau. eh,jap3...korang sape tadi? HANTUUUU? 
Omaigod!Omaigod! mummmmmmyyyyyyyy!!!helpppp!!!

hoke, ayue bongek! tapi korang pernah tak dgr cite kat highway karak ni? aku pon dengar daripada abg sulung aku. dulu bila kitaorg adik-beradik balik jay-bee, die suka sgt2 buka cite-cite hantu ni. mentang2lah die duduk asrama. so die adelah cite pasal volkswagen kuning kat highway karak ni, pastu masa dia kat asrama dulu, die ade nampak keranda berterbanganlah, nampak penanggalan time tengah study malam2 kat depan tingkap. and macam2 lagi. tapi time tu aku kecik, aku ta sure cite tu betul ke tak. yang pastinye lepas die cite2 benda-benda cam gini, aku dah tak pandang kiri-kanan agy dalam kete. dahlah abg aku suka lalu jalan lama. scary doh. kdg2, nampak batu nisan byk2, rupenya tempat tu jual batu nisan daaa...huhu.

ohoiii, npe tetibe aku leh terfikir cite kat highway karak ni?coz aku tertengok 1 trailer, KRU studio yg wat. Yusry yg direct kali ni. anddddd...peminat Shahir mesti tak sabar nak tgk coz Shahir main actor die. aku pon excited jgk nk tgk.harap-harap beshlah kan. tapi we need to support our local movie! Malaysia kan Boleh!

Enjoy the trailer~~~


p/s: merong pon gwa ta tgk lg...sigh!

bubui<3


2 comments:

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients