Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 5, 2011

rama-rama

hidup adalah sebuah perjalanan mencari kebahagiaan
dan sekaligus kehilangan kebahagiaan yang lain.

hidup adalah menentukan pilihan
atau
tak punya pilihan sama sekali.
-fano-
=.='

i've watching this muvie td.

erm ta rase nak review cite ni
if nak tau,tgk sendiri oke=)

aku download cite ni,
n watching dis cite,
coz
aku dah tsgt buhsan

tapi bagus juga,atleast aku dpt something to learn aite?

aku tau sume orang ade masalah,
sume org juga ade jln pnyelesaian yg tsendiri kan?
aku?
rasenye masalah aku ta de lah besar sgt
o bole dikatakan ta de masalah
cuma aku rase
KOSONG!

Aku bukan bajet hot,bajet bagus ta reply text,IM,angkt call org.
cume aku ta rase nak wat sume tu.
aku ta rase nak communicate
walaupun sbnrnye aku tsgtlah bosan oke.
sori=.='

sabar2, kejap je ni.
ayue yg kepochi akn kepochi kembali.
nantikn oke rkn2.hehe



tak penting tujuannya,
yang penting perjalananya.

kerana

bulan,bintang,langit,awan dan hujan
ta akan sama lagi.

oleh itu,

beranilah menghadapi,
dan beranilah tuk melepaskan.

i`ll try harder=)



bubui<3

2 comments:

  1. Coming Soon!!!
    KemBaLian KepoChi KinRara...
    (ade mCm ayt indon x?) huhu~

    NaNtikan SaaT nYa...

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    bangah ngok.
    tggulah ko!taw ko rindu aku en2?hehe

    ReplyDelete

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients