Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 19, 2011

pangeran kecil yg menawan

hye people.
my name is IZZ MIKAIL ISMAIL.
I'm cute n adorable human
but my achu is more cute n adorable than me.ahaks=p
I love my achu so much.muahhh3.
duet raye den byk oke=)


so sweet???
huhh =.=''
itu dulu.

skang keje dia asyik nak bite2 org, tarik2 org, cubit2 org, belasah org je.
senang cite gangster in da family.
hahaha

but he can be so sweet again, bila nampak org pgg mkanan, 
or
nampak org pki cantik2, nmpk org pgg kunci kereta.
coz
dia nak mknan tu(he's so obses with food), 
nak ikut org jejelan(ikot perangai mak die lah tu,confirm!)

anyway, haritu, me, sis ani and my pangeran gangster kecil ni having some dinner kat LITTLE PANTRY.
ade some photoshot of little monster
enjoy it=)
mat bunga aw=)

I`m waiting for you here=(

where are you my princess?
alahhh, ni princess demok. nway, ILOVEYOU mummy=)


food.
sgt yummy oke=)


strawberry shake.
shake2 ur body bebeh.

r u heppy IZZ MIKAIL?
u should coz u gonna be brother soon.
c ur mummy's tummy, become bigger day by day.
nasihat achu 4 u, be a good ABANG anddd
PADAN MUKA!
pandai2 share mummy n daddy pasni k=p

tggu hari nak meletop saje dak demok neh.
p/s:toilet giant.hehe



bubui<3






No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients