Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 7, 2011

malam pembaziran

its saturday nite babe!!
tumpang lalu sat ea.
pon3!!

nak mengeluh bole ta?
nak seteres boleh ta?

kenapa3?

study punya kes lah,pe lg nok
tadi pas dinner yg sedap ngan mama,papa n mok
mcm semangatlah nak study coz subject mkin susah wo
but then,kenyang agy
so layan RAJA LAWAK jap
ta lawak pon=.=''

then on9 jap
FB, TUMBLR,YOUTUBE,BLOG,check mail
then
br search2 tuk subject biochem
bace2 notes die
pergh gilelorhhhh
ta paham,tepu hotak aku

layan bace blog org lak jap
huhu..yg neh aku suke lak
kusyuk hbes,kan best lau bce biochem, aku sekusyuk n sefaham bce blog org.hurm iwish!!!

then chatting2 cket,cri2 lgu..lyn2 lgu
tgk dah kul 2 lebih.mata pon dah berat.
ofcoz nak tido lahkan.

so,conclusion entry ni.

aku dah membazir detiksaatminitjam malam ni
arghhhhhh
bertambah seteressss..
nak tido,esok nk bcita2 study tanpa gangguan.aminnn=)

p/s: SELAMAT BERTUNANG KEPADA SHAFIRA AZIZAN AND AZLAN JALUDIN.sori cant attend ur reception. gud luck beb. have a nice day=)

p/s/s: besfren aku masuk wad kt sunway hospital, die suo aku kidnap  die bwk g tgk muvie kat pyramid.hoho.gilo!mmg ta aku nk layan ko.get well soon MUIZ!!!


tulis2sambildengarlagunie--->100X ulang=p


bubui<3

No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients