Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 12, 2011

hey soul sister!

hye rakan-rakan
saya dengan banggenye menyatakan saya berada di perpustakaan kolej ku tercinta
perghhhhh...
sungguh baku ayat disitu. BM cnfirm A++ lah=)

well, aku kat library ni coz tgh beratur tuk print assgment
sgguh panjang oke
tapi tapelah asalkan FREEEEE!

hurm
bznyer hidup aku sekarang
subject dis sem sume super power killer
betul ta rakan2?
=.=''

beselah tu masalah remaja kan
tapi lecturer aku ade ckp this memory u cant buy!
yes,teacher! correct.
so, aku yg bijakpandailagicerdik ni akan adapt my new life=)

oh, anyhow lau aku tensen2 aku suke bace belog ni
sgt release tensen oke.

plus, aku suke mkn coklat tyme aku study
to reduce my seteresssss
and for the time being, aku suke suo rakan2 aku belanja choki2
hohoho
pdn muke, spe suo jd kwn aku=p

oh oh oh
t aku ketuk2 keyboard agy ea.nk chow already.

bubui<3

p/s:pe kaitan HEY, SOUL SISTER?hehehe..tu ringtone BB aku, sgt menteri oke rini.

No comments:

Post a Comment

luahkanlah apa yg tersirat tu....

Patients